fuck anorexia

 
Imorse var det dags för samtal igen för att se vad min vikt låg på. 08.15 hade jag tid. 

Vågen visade på 36,9kg, vilket innebär ett BMI på 13,9. Så det var bara att knalla ner till psykakuten för mer prover. Väl där togs det EKG och blodprover. Fick vänta flera timmar på provsaren. När provsvaren väl kom så visade de på för låga salthalter i blodet (?) och därmed ville de ge mig kaliumdropp, ta nya prover, samt lägga in mig för övervakning över natten. 
 
Och här ligger jag nu. Med EKG och dropp inkopplat på en fredagkväll medan min son är hemma med sin pappa (vars fredagsplaner jag förstörde) och mina kurskamrater firar att det är sommarlov. FUCK ANOREXIA säger jag bara. Jag vill bara hem och vara med min son. Jag vill inte vara här! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0