ett steg fram, två steg bak

Idag var jag ytterligare på ett möte på klinken. Vågen visade 38,6kg. Vilket var 0,1kg mindre än vid min första invägning. Förra veckan visade vågen 40,1kg. Om jag inte går upp i vikt så kan det bli aktuellt för tvångsintagning sa han och det vill jag verkligen inte.
 
Denna vecka har varit otroligt påfrestande för mig, det har varit otroligt mycket på hemmaplan och jag känner mig så ensam och misslyckad. Jag vet inte riktigt hur jag ska förhålla mig kring allt detta. Förra veckans viktuppgång gjorde så att jag mådde otroligt dåligt, samtidigt som denna veckas viktnedgång gjorde så att jag mådde ännu sämre..  Jag sitter i skrivandes stund och vräker i mig chips som jag snart kommer att gå och spy upp också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0