Anorexia nervosa

Den 9/4 ringde dom upp min från kliniken. De hade pratat ihop sig och beslutat sig för att erbjuda mig vård. Under tiden han pratade på om hur vi skulle lägga upp allting så kunde jag inte sluta tänka på vad för diagnos de kommit fram till, så jag frågade rätt ut och fick som svar "Jaa, det är Anorexia du har." Om det kom som en chock? Jo, tack. Visst är jag medveten om att jag gått ner i vikt och blivit smal, men SÅ smal är jag faktiskt inte.  När jag hör ordet anorexia så får jag genast upp en bild på ett skelett i mina tankar och jag är allt annat än ett skelett..
 
 
Min fullständiga diagnos är Anorexia nervosa med självrensning (eftersom jag spyr upp allt jag äter)..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0