Mår dåligt.


När ska allt bli bättre? Mitt liv är verkligen som en berg och dalbana just nu. Ena stunden mår jag bra och känner mig stark och ena stunden mår jag dåligt och vill bara försvinna. 

Min äs har blivit värre. Jag har inte blivit smalare, men jag har börjat spy igen...... Jag vill verkligen inte hamna i den onda cirkeln igen, jag vill verkligen inte! Men vad ska jag göra? 

Idag har jag fått i mig ca 200kcal och ska snart till gymmet och bränna bort skiten. I helgen blev det lite väl mycket av det goda då syrran var på besök. Men vågen står ändå på 54-55kg så det känns helt ok ändå. Efter denna vecka har jag gått ner det jag gått upp under helgen och eventuellt lite mer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0