Packar..


Håller på packa lite smått inför min flytt. Det är otroligt tugnt så jag kan endast packa lite åt gången. 

Tänk att den här månaden är sista månaden jag tillbringar i denna lägenhet. Att jag aldrig mer kommer att sätta min fot här igen, iaf inte på samma sätt som tidigare. Det kommer aldrig mer att vara mitt hem. 

Jag har sån lust att bara lämna ALLT till boyfriend för att jag inte vill bli påmind om honom och vad jag gjort mot honom. Allt vi har i lägenheten har vi införskaffat tillsammans. Allt är vårt. Alla saker påminner om oss och vårt liv tillsammans. Jag vill inte bli påmind om det.... jag vill verkligen inte det.. Tur så kommer ingenting rymmas i min lägenhet då jag flyttar till en liten etta med kokvrå. Men jag kommer att ta köksbordet och skohyllan med mig iaf. Vill egentligen inte ha köksbordet...men samtidigt så känns det skönt att slippa köpa ett nytt köksbord också. Men jag får se hur jag gör med den saken... 

Ska fortsätta packa nu, sedan blir det plugg och en runda till gymmet. Stay strong <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0