Nytt år, nytt hem, nytt liv..



Om ca 1 vecka flyttar jag till min alldeles egna lägenhet där jag kommer att bo själv. Jag flyttade hemifrån 2009 och har aldrig bott själv en endaste gång sedan dess. Har alltid haft en pojkvän att bo med. Men nu ska jag bo själv för första gången i mitt liv och det skrämmer mig lite samtidigt som det känns skönt, det känns skönt med tanke på mina ätstörningar, nu får jag äntligen inhandla den mat jag vill och äta (inte äta) vad jag vill, spy när jag vill etc. Mer kontroll. 

Det är precis vad jag behöver just nu, kontroll över någonting i mitt liv, då mitt liv är helt fuckat. Jag har aldrig någonsin mått såhär dåligt någonsin och därför behöver jag ha någonting jag kan kontrollera, som kan få mig på andra tankar. Jag behöver det här mer än någonsin just nu. Nu är det dags att ta kontroll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0