Nytt år , ny smärta.



2015 blev inte riktigt som jag tänkt mig. Från att verkligen ha ALLT och vara super lycklig, till att inte ha något alls och må riktigt uselt.

Jag vet inte riktigt vad som kommer att ske detta år eller resterande år, men just nu mår jag riktigt dåligt över vad som hänt och är rädd för vad framtiden kommer att erbjuda. Kommer jag någonsin hitta en man som gör mig lika lycklig som boyfriend gjorde? Kommer ja någonsin hitta någon som är så snäll, rolig och underbar igen? Kommer jag någonsin hitta någon som vill ha mig och vill förlova sig med mig igen? Jag tvivlar. 


Jag har aldrig varit så rädd som jag är just nu eller mått så dåligt som jag gör just nu. I söndags beställde jag nya möbler till min lägenhet som jag ska flytta in i om mindre än en månad. Började även att packa lite smått igår....

Denna månad kommer va riktigt riktigt jobbig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0