Dags för en förändring.



Nu får det vara nog. Nu är det dags för en förändring. Jag tänker inte längre tycka synd om mig själv eller vara ett fetto. Idag är dag 1 på mitt nya liv. Idag tar jag tag i viktnedgången på allvar engång för alla. Jag tänker även förändra mitt sätt att vara, jag tänker sluta tycka synd om mig själv och lägga allt fokus på träning och plugget. Det enda som betyder något just nu. Jag kan inte göra något åt min och boyfriends situation, han måste få tid att fundera hur han vill göra och tills dess så tänker jag bara fokusera på mig själv, plugget och min flytt som sker om ca 2 veckor. 

Börjar också en ny kurs idag och kommer ha massvis att göra i veckan, men jag ska ändå försöka slänga in ett inlägg eller två. Hoppas allt är bra med er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0