ang föregående inlägg.



Igår ställde exboyfriend ett ultimatum, som ni kanske vet så är det slut mellan oss men det har kommit på tal om att vi kanske ska försöka igen, men innan han är villig att försöka så ville han att jag skulle börja äta normalt. 

Han sa något i stil med "innan jag vågar försöka igen så vill jag se att det blir en förbättring". Han talade då speciellt om mina ätstörningar som jag berättade för honom om när det tog slut (vilket jag ångrar nu såklart). Jag blev såklart ledsen eftersom jag vet innerst inne att jag inte kommer att kunna sitta ner som en "normal" människa och äta vanlig husmanskost (någonsin) tillsammans med honom bara för att göra honom nöjd. 

Det skulle bara göra så att jag mår sämre och att mina problem skulle bli större. Jag sa det till honom. Efter många om och men så tog han bort det kravet. 


Jag måste få ta detta i min egen takt om det ska gå. Jag kan inte göra något bara för att göra någon annan nöjd. Det fungerar inte så...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0