Terapeutsamtal


Juste, i måndags var jag hos en terapeut typ. Jag hade ju lovat mig själv och exboyfriend att ta tag i mina problem så varför inte göra det så fort som möjligt? Så jag fick en tid i måndags och gick dit. Det var hemskt. Berättade kortfattat om mitt liv och över det jag gjort mot exboyfriend. Kunde inte hålla tårarna inne. Men efteråt var det skönt, även om jag redan där och då beslutade mig för att inte gå dit igen. Inte för att det inte var givande, utan mest för att det kostade 850 spänn för 1h. Sådana summor har tyvär inte en fattig student råd med. Men jag försökte iallafall och det är jag glad för. Jag tog steget och övervann min rädsla och det får räcka för denna gång. Eller åtminstone tills jag blir miljonär. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0