I'm back!

 
 
Mycket plugg, mycket tjaffs med flytten och bara allmänt mycket att göra runtomkring, därav det dåliga bloggandet. 

Men jag mår bra. Eller bättre. Det blev ingenting av sockerutmaningen dock, min motståndare gav upp och då är det inte lika roligt. Man vill ju ha någon att tävla med liksom? Men jag kommer ändå att hålla mig undan från sådant. Nu när jag flyttat blir det inte mycket mat och jag ligger nere på 53kg. Har även kommit igång med träningen igen, vilket känns skönt. Har inte blivit så mycket träning dom senaste tre månaderna pga allt skit som hänt, men nu har jag äntligen kommit iordning i lägenheten så nu är det ingenting som hindrar mig! Plus att jag har 1km till gymmet från mitt hem, hur bra är inte de??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0