Jag har gjort något fruktansvärt.

 

Vet ni vad? Jag har gjort något hemskt. Något jag aldrig någonsin kommer att bli förlåten för. Varför gjorde jag det? Vill bara glömma och gå vidare men det är svårt. Kan inte berätta för någon, inte ens för er. Kommer detta fram så kommer jag inte ha någonting kvar. Inget liv, ingenting. Fan fan fan..



En person med ångest bör inte göra saker som framkallar ångest.. Vad ska jag ta mig till?????  Berättar jag så har jag inget liv kvar. Men kan jag leva med detta? Kan man låtsas att ingenting har hänt och förtränga det?

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

ja. det man inte vet mår man inte dåligt av.

Svar: Sant..
skinnyisbetter.blogg.se

2015-09-30 @ 22:44:01 - http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0