Ingen matlust.

 
Inte haft någon matlust sedan fredag natt. Dock så har "boyfriend" tvingat mig att äta iaf. Så jag har ätit några dadlar, en tacos och en proteinpudding på 6dagar. 

Har ångest över att jag ätit och jag kommer att ha ännu mer ångest imorgon för då ska jag fara och hälsa på familjen och då lär man behöva äta för dom vet inte om mina problem och det vill jag inte att dom ska veta heller.
 
Är lite sugen på att stanna hemma och svälta mig själv istället, låta mig plågas med mina tankar. Men samtidigt så vill jag verkligen träffa dom. Kan vara skönt att få tänka på annat ett tag och få skratta lite med dom man älskar så jag tror att jag åker. Eller jag har redan sagt att jag kommer att åka imorgon.


Men det blir nog bra det här försöker jag intala mig själv.....  mm eller hur...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0