Hur går man vidare?


Jag har aldrig varit på den här sidan förut. Jag har aldrig varit personen som svikit en annan människa. Personen som sårar någon annan. Hur gör man? Hur ska jag kunna gå vidare?


Om ni inte förstår vad som hänt så kan jag säga att jag och boyfriend har gjort slut. Och det är jag som har svikit honom så otroligt hårt. Jag har ljugit, förnedrat och bedragit honom. Det är ingenting jag behöver hålla hemligt för er längre, jag förtjänar att må som jag gör, jag förtjänar att själv skämmas och förnedras och ta emot skit. För hur mycket skit jag än får ta för detta och hur mycket jag skäms så kommer det aldrig någonsin att räcka för att förstå vad han har fått genomlida. 


Jag fattar inte hur jag kunde göra detta. Nu har jag bara min äs kvar. Ana och Mia. Låter så otroligt töntigt att säga så men det är tyvärr sant. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0