Friday the 13th and It's my birthday


Godmorgon!

Idag är det inte bara fredag den 13de, utan även min födelsedag. 

Konstigt hur livet kan förändras på bara 1 år. För 1 år sedan hade jag allt, en lägenhet, en kille som älskar mig och ett fast jobb. Idag är jag mitt emellan två hem (ska flytta om 3 mån) , har ingen pojkvän och lever på studielån.. Livet är bara för underbart ibland.

Ikväll vet jag inte vad som händer, en nyfunnen vän har planerat något för mig ikväll och det enda jag vet är vars jag ska befinna mig 16.30 och att jag ska ha med mig alkohol om jag vill.

Detta kommer nog bli bra. Hoppas ni får en bra fredag utan otur.
 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Grattis på födelsedagen! Jag brukar se det som att jag har överlevt ännu ett år. <3

2015-11-13 @ 09:31:31 - http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0