Du kommer aldrig någonsin att förstå.



Hur förklarar man för någon utomstående vad det innebär att ha en äs? Hur förklarar man så att dom förstår? Boyfriend (han är inte längre min boyfriend men jag fortsätter att kalla honom det så ni vet vem jag pratar om) undrar såklart hur jag kan göra såhär mot mig själv, jag vill förklara men det går inte. Han kommer ändå aldrig att förstå. Man kan inte förstå om man inte varit där själv. 


Boyfriend fattar inte hur jag, som är så kunnig inom kost och träning, kan göra såhär mot mig själv. Jag vet att det är fel och jag vet hur man ska göra om man ska gå ner i vikt på ett hälsosamt sätt. Men det handlar inte bara om att gå ner i vikt, eller om att bli smalast, det är så mycket mer än så... Och du kommer aldrig någonsin att förstå.... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0