Det blir bara värre och värre..


Allt som hänt tär på mig nå så oerhört. Jag försöker äta när ex-boyfriend ber mig. Jag äter högst 2 mål om dagen, men oftast blir det bara 1 mål och några godisar eller ostskivor eller något annat lättillgängligt.  Äter jag godis under dagen så brukar det bara bli 1 mål "mat".

Jag vet att jag borde äta mer eftersom jag även tränar nästan varje dag. Men jag tycker att det är alldeles för mycket med 2 mål om dagen, även om målen bara består av ca 150kcal vardera. Är jag sjuk? Aa, kanske. 


Sedan så vet jag att i helgen så kommer det att drickas alkohol med några vänner och då kan det vara bra att lämna lite plats för dom kalorierna.

Kommentarer
Postat av: nicole blä

♥ Hoppas innerligt att det inte blir sämre för dig nu ♥

Svar: Tack! <3
skinnyisbetter.blogg.se

2015-11-28 @ 13:25:23 - http://starvingbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0