52,8kg

 

Imorse visade vågen 52,8kg, lägsta vikten på 3år. Kändes otroligt bra trots att jag vet att det mesta jag tappat är vatten och att vågen kommer visa 53,4kg i slutet av dagen, det gjorde den igår iaf. Men det var en härlig start på morgonen iallafall, trodde att min vistelse hos familjen i helgen skulle visa + på vågen men det gjorde den inte. 


 
Jag har dessutom kommit igång med träningen igen. Även om allt är så otroligt jobbigt just nu och jag bara vill ligga i sängen och svälta så måste jag försöka inse och acceptera att det är som det är. Dessutom mår jag så otroligt mycket bättre när jag tränar. Det är enda gången jag inte tänker på vad som hänt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0