Varför äta?



Det är så jobbigt att jämt och ständigt dras med dessa tankar och röster man har i huvudet. Ena stunden tänker man att man borde äta och inte svälta sig själv för att man inte ska förlora muskelmassa och i nästa stund går tankarna "Varför ska jag äta? Jag blir ändå inte tillfredsställd och om jag blir det så kommer jag ändå bli hungrig/sugen snart igen och måste äta igen" .. Och jag kan hålla med båda rösterna/tankarna. Varför äta och bli tjock när jag inte tjänar något på det? Kommer ändå bli hungrig igen och komma längre ifrån målet mitt samtidigt som jag kommer må dåligt över det. 

Men ändå så vill jag inte svälta. Vill inte förlora mina muskler som jag har kämpat så hårt för.. Ååååh varför ska det vara så jobbigt???? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0