Så less på att misslyckas hela tiden...



Vill ej se ut såhär nåmer. Vill vara smal. Jag vill ha kontroll. Jag måste gå ner x antal kilon på 1 månad. Hur ska jag klara det? Jag behöver eran hjälp.. 



Jag stöter hela tiden på hinder. Får aldrig svälta ifred. Det ska hela tiden dyka upp en massa fika, fester, middagar och annan skit som jag egentligen inte vill gå på men måste....... Vad är det för vits att träna och svälta sig under en vecka och sedan förstöra allt på en dag? Känns så meningslöst. Känns som att allt slit varit i onödan då och det har det ju.. Hur gör ni ? Hur klarar ni av det psykiskt? 



Kommentarer
Postat av: M

Att inte svälta utan att försöka hålla en jämn balans <3

Svar: <3
skinnyisbetter.blogg.se

2015-05-10 @ 18:07:31 - http://myvoiceinside.blogg.se
Postat av: S

Som kommentaren ovan, ingen svält <3

Svar: <3
skinnyisbetter.blogg.se

2015-05-12 @ 16:50:25 - http://svartalinjerr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0