Mår skit..


Ledsen att jag inte bloggat på länge men jag har inte mått så bra.. Bråkade även med min pojkvän för typ 1 timma sedan.. Började gråta och skrika saker som "du är inte så perfekt som du tror, du är inte bra på nånting" osv osv.. Mår dåligt för att jag sa så , för innerst inne så menar jag ju det inte. Jag ville bara såra honom eftersom han fick mig att börja gråta. Jag är lite extra känslig nu också eftersom min mens är på ingång och det är troligtvist därför jag tog åt mig så hårt som jag gjorde av det han sa. Han fick mig att känna mig värdelös och dum. Fast jag vet att det inte är så han menar, det är bara jag som är känslig.... Han skulle aldrig såra mig med vilje..


Ligger instängd i sovrummet nu och försöker samla mig. Vill bara gå ut och be han om ursäkt.. men jag orkar inte nu. Jag får göra det sen...
 
 

Kommentarer
Postat av: S

Skickar pepp och frivilliga styrkekramar!

Svar: Tack! <3
skinnyisbetter.blogg.se

2015-05-18 @ 17:28:39 - http://svartalinjerr.blogg.se
Postat av: Myowntrip.blogg.se

Bråkar alltid med min pojkvän när jag ätit dåligt, blir grinig och allt han gör är bara irriterande. 😳

Svar: Det är bara så jobbigt.. :/ Vissa dagar är värre än andra och ibland önskar man att man kunde berätta hur man egentligen mår , men det går ju inte heller.. :/
skinnyisbetter.blogg.se

2015-06-02 @ 01:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0