Ingen bra dag.



Idag är det ingen bra dag, eller i matväg har det varit en helt okej dag men inte i träningsväg eller rent allmänt , och om drygt en halvtimme så kommer jag tvingas åka iväg till ytterligare en släktfika och tvingas trycka i mig en massa onödigt onyttigt skit som jag inte vill ha... Jag vill inte!!!  Mår illa av tanken att sitta där och tvingas äta.. säger jag nej så kommer dom börja ifrågasätta mig och det orkar jag inte heller med.. Vad ska jag göra??  Jag ska försöka säga nej iallafall för jag vill verkligen inte äta något onyttigt... Har lovat min kille att följa med också så jag måste väl...... men jag vill verkligen inte... FAN FAN FAN. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0