Det var ett tag sen nu..


Jag har tyvär haft fullt upp med mat, jobb och träning på senaste tiden. Inte haft tid till att blogga. Eller snarare inte tillfälle att blogga. Kan ju inte blogga hursom när boyfriend är i närheten...


Nåväl, allt går dåligt. Äter, svälter, hetsäter, svälter osv osv.. Jag försöker hitta en balans med det går inte... Jag är sämst. Jag är rädd för att äta en frukost på 200kcal men kan sedan trycka i mig godis på 500kcal+........ Eftersom jag inte lyckats få kontroll över mitt ätande så känner jag att jag måste öka träningsmängden rejält tills jag börjar se resultat. När man ser resultat så blir man motiverad att äta nyttigt och vill absolut inte förstöra framgången med skräpmat.. Iaf jag funkar så..


Hur går det för er? 



Kommentarer
Postat av: M

Jag är helt på samma spår. Men jag är rädd för äta måltider över 300-400. Men tänk såhär! Om du vill ha en tränad kropp, se fit ut och sådär så måste kroppen ha mat för att kunna bli fit, få form och muskler! Om din kropp inte får detta visar den typ 30% eller något av de muskler du egentligen skulle fått on du hade kastat i dig mer näring :)! Kram på dig!!!!!

Svar: Jo jag vet.. :/ Men det blir lätt för mycket.. anledningen till varför jag inte svälter är just för att jag inte vill bli av med mina muskler.. Men samtidigt så vill jag bara gå ner i vikt nu! :/ Kram!
skinnyisbetter.blogg.se

2015-05-03 @ 10:14:20 - http://myvoiceinside.blogg.se
Postat av: M

Samma här. Vill gå ned 5kg till men vill ändå ha kvar mina muskler.. Så jobbigt hur man ska äta när man vill båda, hur man ibland ska träna osv när man ändå vill ha muskler men samtidigt gå ned i vikt... .

Svar: Det är ju egentligen enkelt.. Man deffar.. :P Men ändå är det så svårt. Iaf för mig.. :/
skinnyisbetter.blogg.se

2015-05-05 @ 23:43:09 - http://myvoiceinside.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0