Varför jag behöver detta





Jag vet att detta kan vara svårt för vissa att förstå.. Varför man gör detta och varför man behöver det så jävla mycket. Jag kan inte prata för alla eller någon annan än mig själv.. men jag behöver detta därför att:


-Jag har ingenting i mitt liv som jag är bra på. 

-Jag har inga talanger.
 
-Jag är inte speciellt smart (inte smartare än en normal människa iaf).

-Jag är inte smal, jag är inte otroligt snygg, jag har inte stora bröst eller en fin röst. Jag har ingenting



Därför behöver jag detta. Jag vill vara tjejen som hade disciplin nog att kunna kontrollera vad hon åt, nånting som dem flesta inte klarar och som är bland det svåraste en människa kan göra. Kan jag inte vara bra på något annat så vill jag åtminstone vara bra på det här. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0