Totalt 6 godisar.



Igår så ville boyfriend fara på affären och köpa något gott till kvällen. Det blev fryst färdigmat och ytterst lite godis. Jag lyckades slippa undan att äta färdigmaten men jag åt totalt 6st godisar bara för att det inte skulle verka konstigt.
 

Jag är väldigt stolt över mig själv som kunde äta godisarna utan att börja hetsa. Oftast när jag fastat och väl börjar äta så brukar jag inte kunna sluta. Men den här gången så blev det inte så och jag är så jävla stolt över mig själv. Fan vad bra jag är.  
 


Och idag har jag bara ätit en sallad än så länge men jag kommer att äta något mer innan kvällen är slut (ska nämligen iväg o  träffa några vänner så kommer att behöva energin..). Skulle gissa att jag landar på ca 4-500kcal .


Det kanske äntligen börjar gå åt rätt håll? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0