Tävling någon??



Jahapp, jag lyckades inte komma i någon bikiniform iår heller. Snarare tvärtom, jag har typ blivit fetare än någonsin och jag mår så fruktansvärt dåligt över det. Jag har aldrig varit såhär fet någonsin tror jag......

Jag behöver hjälp ! Är det någon som läser min blogg som skulle vara sugen på en tävling? Se vem som lyckas gå ner mest under typ .. en månad kanske?  Vad säger ni ? Jag skulle verkligen behöva denna typ av motivation just nu för att komma på rätt spår igen!! Skriv en kommentar om ni är sugna !!

Kommentarer
Postat av: missnot.blogg.se

Vad har du tänkt dig för upplägg? någon form av pepp vore bra just nu även för mig:)

Svar: Ja jag tänkte att man mäter sig typ överallt och sedan om 1 månad (eller tidigare/senare.. beror på hur länge man vill hålla på) och se vem som förlorast mest cm. Man räknar alltså ihop alla cm man förlorat och den som förlorat mest "vinner" typ.. men vad man ska vinna vet jag inte. Men jag skulle behöva någon typ av tävling för att komma vidare.. Vad tror du om det?
skinnyisbetter.blogg.se

2015-06-25 @ 11:55:33 - http://missnot.blogg.se/
Postat av: missnot.blogg.se

Det skulle absolut funka, någon typ av veckoutmaning har jag kört tidigare för att man inte ska tappa fokus. t.ex. vecka 1: promenad dagligen. vecka 2: low carb. vecka 3: 4 pass på gymmet eller vad man nu kommer på:)

Svar: Ooh det låter kul! :D Ska vi köra på de?
skinnyisbetter.blogg.se

2015-06-25 @ 12:54:14 - http://missnot.blogg.se/
Postat av: missnot.blogg.se

Ja, vore skoj om vi kunde planera upp något och kanske starta redan den 1juli eller så,
har du kik? skriv gärna där om du vill Notbroken. ska jag heta (med punkt på slutet)

Svar: Ja men eller hur!! :) Okej jag addar dig där! Jag heter sizezerosophie (om jag inte minns helt fel.. haha) :)
skinnyisbetter.blogg.se

2015-06-25 @ 19:20:33 - http://missnot.blogg.se/
Postat av: bulldozer.blogg.se

Jag vill också haka på, det låter alldeles utmärkt!

Svar: Vad kul! Kommer att komma upp ett inlägg i bloggen när det är klart vilken typ av tävling det blir! :) Har du några förslag så får du gärna skriva de! :)
skinnyisbetter.blogg.se

2015-06-25 @ 23:51:09 - http://bulldozer.blogg.se/
Postat av: Glitter

Alltså , denna alltid jagade "bikiniformen"... Så många somrar jag har låtit bli att bada, inte vågat sola på stranden osv. Jag har varit både underviktig och i övre delen av normalvikt enligt bmi-skalan och min kropp har enligt mig aldrig varit något att våga visa upp i bikini hur den än sett ut.

Det är sorgligt. Egentligen älskar jag havet och sjöarna.

Förra sommaren badade jag faktiskt tre gånger i havet. Det var lite av ett genombrott.

Din kropp i bikini är en bikinikropp! Vet att det låter hurtigt veckorevyn-peppigt, men det ligger något i det?

Svar: Jo det är klart. Men jag känner mig inte bekväm att visa min kropp. Mår jag dåligt av att se den så kommer jag inte må bättre av att visa upp den i en bikini på en strand..även om jag hade velat.
skinnyisbetter.blogg.se

2015-06-26 @ 10:12:27 - http://glitterlila.blogg.se
Postat av: Daniella 🌙

Får jag joina? Ska köpa både våg och mätband på tisdag så!

Svar: Ja absolut!! Ju fler desto roligare!! :)
skinnyisbetter.blogg.se

2015-06-26 @ 14:20:58 - http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0