Det var visst bara tisdag idag..



Haha jag trodde stenhårt på att det var onsdag idag! Så sry ifall ni blivit förvirrade ang tävlingen. Den kör såklart igång imorgon (1 juli). 


Idag åker jag och umgås med familjen i drygt 1 vecka , vilket innebär mat mat mat mat mat. Får se hur det går med veckans utmaning när jag är där.. Det kommer bli tufft. Det ryktas även om att det skulle serveras grillat ikväll..
 
Jag har iaf ätit frukost, landade på ca 2-300kcal. Hoppas det kan hjälpa mig från att inte hetsa ikväll.

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Åh, vars ska ni resa? ^_/

Svar: Är med familjen i stugan i några dagar bara :)
skinnyisbetter.blogg.se

2015-06-30 @ 13:53:13 - http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0