Alkohol


Godmorgon. Idag vankas det fest och alkohol i min närvaro , i min lägenhet till och med. Boyfriend har några polare som kommer över och det kommer bli fest. Och jag kommer också att dricka. 

Hade jag kunnat fly från detta så hade jag gjort det. Men jag har ingenstans att ta vägen då det kommer hålla till hemma hos oss och jag har inte heller någon jag kan fly hem till.
 
 
Jag är alldeles för fet för att vistas bland folk känner jag. Usch. Men det är bara att bita ihop och längta tills imorgon då denna dagen är över.


Vad ska ni göra idag ?

 
 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Idag jobbar jag 6am-3am så ungefär 21 timmar. Sen ska jag sova hela dagen i morgon tills det är dags för jobb igen! Kul helg haha

Svar: Skönt ändå.. Jag hatar helger.. brukar alltid bli någon middag eller liknande som man måste genomlida.. haha
skinnyisbetter.blogg.se

2015-06-26 @ 12:27:57 - http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: M

Åh men det låter ändå trevligt!! Försök att ha kul och släppa loss lite!! Det är du allt värd <3

Svar: Tack! Jag hade kul! Men idag är det inte lika kul.. haha <3
skinnyisbetter.blogg.se

2015-06-26 @ 22:39:42 - http://myvoiceinside.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0