570 kcal hittills.



Hade ingen ork på gymmet idag. Så fort jag fick upp pulsen lite så kändes det jätte jobbigt. Tror inte jag är riktigt frisk ännu.. :/ Så det fick bli ca 30-40mins styrketräning, bättre det än inget .. 


I matväg så har det gått ganska bra. Ligger högre än vad jag tänkt mig, men det är okej ändå. Det hade kunnat va värre.. Jag måste försöka acceptera att det inte alltid blir som jag tänkt mig och att det är okej. Hela dagen är inte förstörd bara för att jag ätit mer än vad jag planerat. Det är nu jag vanligtvis skiter i allt och börjar hetsäta. Men jag känner mig stark just nu och förhoppningsvis så håller det i sig veckan ut!  


Staystrong, staystrong, staystrong,staystrong,staystrong...<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0