Vin och rockN'roll


Haha gissa vad jag gör just nu? Rubriken säger nog en hel del. Men aa, jag dricker vin och lyssnar på rock n roll! Haha. Jag trodde aldrig jag skulle njuta så mycket av det som jag faktiskt gör. Haha jag suger. Jag är sämst. Ana säger nej, men Mia säger ja. Vem fan ska man lyssna på egentligen? Hatar dom båda. (nä det är inte sant, det är bara Mia jag hatar, det är hon som gör mig fet.)



Haha vet ni vad? I'm drunk. Haha.Skit jävla full. (i min ensamhet dessutom, boyfriend är nykter.) När man bara ätit en halv sallad på hela dagen och sedan dricker ett glas vin innan middagen så blir man gaaaanka så jävla packad. Haha. Trots att jag ätit en jävla massa till middag och druckit vin så orkar jag faktiskt inte bry mig. Imorgon kommer Ana på besök och då blir det ingen mat och det känns bra. 


generation 1 skinny fat skins hopeless cutting ugly anorexia bulimia ana mia starve anorexic cassie useless worthless bulimic purge not ok failure dont eat unwanted binge selfharm selfhate helpless not enough no food not pretty enough not skinny enough
 




Btw, jag vågar inte visa en bild på mig själv när jag är så tjock som jag är, men Denna bild visar ungefär hur jag ser ut nu. Jag är dock Liiiiiite fetare. Mina lår går ihop och jag känner hur dom nuddar varandra när jag står och går. (Det har dom ALDRIG gjort förut).. 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hahaha feel that. Nänslan när man blir full på typ... en cider, för att man inte ätit något under dagen.

Kämpa :)

Svar: Naaaw, thank you babe <3 ;)
skinnyisbetter.blogg.se

2015-07-10 @ 21:09:49 - http://anorexin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0