Ny vecka och ny utmaning!

 
Då var vi inne på sista utmaningsveckan i vår "tävling".


Denna veckas utmaning är träningsrelaterad. Tanken är att man ska utföra någon typ av träning 3-4 tillfällen denna vecka. Om du vill gå, gymma, springa, simma etc, spelar ingen roll, du väljer själv. 

Den pågår 22-29juli. Kör hårt!



Jag hoppas att ni har fått något resultat utav den här "tävlingen". Det har tyvär inte jag då jag inte kunnat följa det till 100% pga semester o annat som kommit ivägen. Men nu är semestern slut och nu kommer jag att ge järnet! Jag har bara ca 5 veckor på mig att komma i mitt livs form. Sedan börjar ett nytt kapitel i mitt liv och jag tänker INTE vara fet då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0