I make elephants look skinny.

 





Pratade med boyfriend idag och till och med han har märkt min groteska viktökning. 


Han kollade på mig och sa något i stil med "Vad rund och go du har blivit", eller något sådant...omedvetet har jag förträngt det, men det var nånting om att jag var rund och såg frisk och hälsosam ut. Han menade förstås inget illa, utan han verkade snarare gilla det av någon konstig anledning.


Jag sa till honom ganska direkt att jag tänker gå ner i vikt oavsett om han gillar mitt nya feta jag eller inte. Skyllde det mesta på att alla mina kläder blivit för små (vilket dom faktiskt har!!) och att jag måste gå ner till min "normala" vikt så jag kan ha mina kläder igen. På så sätt kan han inte misstycka och gå emot mig. Jag har ju liksom inte råd att köpa en hel ny garderob?? Bättre att gå ner några kilon istället, det är billigare..
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0