Fail fail fail.




Haha, fan vad jag failar just nu. Fan vad jag kommer faila hela jävla veckan ut. Men vet ni vad? Jag bryr mig fan inte (eller jo jag bryr mig så jävla mycket egentligen). Jag får ta igen det när jag är hemma igen. Trots att rösterna i mitt huvud säger nej så säger förståndet ja. Jag kommer bara må psykiskt dåligt och få ännu mer ångest ifall jag försöker stå emot. Så nu har jag bestämt mig för att försöka att NJUTA av tillvaron. Jag kommer faila hela veckans utmaning, men vet ni vad? Jag får ta igen det när jag kommer härifrån. Och så var det med de.

Fan utmaningen kunde inte komma på ett sämre tillfälle egentligen haha. Mitt i semestern, mitt i hela familjeskiten. Fan fan fan.
Men jag ska INTE hetsa. No fucking way..
 
 
 Btw, ska tilläggas att jag faktiskt inte hetsat på några dagar. Har ätit, men inte hetsat och försökt trycka EXAKT ALLT som jag brukar. Framsteg eller vad säger ni ?

Kommentarer
Postat av: missnot.blogg.se

Vet du vad? Se det som en utmaning i sig, att släppa taget och låta veckan gå som den går, för som vi sagt finns det ju mer tid och det löser sig.
Dessutom har du ju ett litet skyddsnät av pepp vara några rader bort, om du vill kasta ur dig all ångest, få något motiverande eller vad som.
Kämpa på:)

Svar: Tack! <3 Ja jag ska försöka göra det bästa av situationen trots allt.. Hoppas det går bra för er <3
skinnyisbetter.blogg.se

2015-07-04 @ 10:59:38 - http://missnot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0