Duktiga jag.

 


Denna vecka är så gott som slut nu och jag har klarat mig på ca 500kcal/dag!!! Inge godis eller hetsanfall, så jäkla bra gjort! *Klappar mig själv på axeln*.


Däremot har lite zero drycker åkt ner i magen under helgen.. Men vad gör väl det? Huvudsaken är att jag inte hetsar och äter en massa skräpmat. Right? Det känns skönt att denna helg är över då det är helgerna som är jobbigast för mig. Då vill jag gärna laga någon god maträtt och dricka ett glas vin eller två, för att sedan avsluta kvällarna med godis framför en bra film eller serie. 

Varför gör jag då detta mot mig själv kanske ni undrar? Jo för att jag måste. Jag har inget annat val. Det måste göras för att jag ska må bra och kunna trivas med mig själv och det måste göras NU. Och så var det med det! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0