Det går bra.

 
Jag har känt mig lite krasslig till och från och har därför tagit det ganska lugnt med träningen (vilar idag). Men jag sköter kosten hyffsat. Legat kring 5-600kcal per dag, förutom igår då det blev drygt 1000kcal. 


Men jag lever och kör mitt race. Jag har för övrigt ångest inför imorgon, då ska jag och äta middag hos svärmor.... Om jag fattat det rätt så är det fisk och potatis det ska bjudas på. Hoppas bara hon har överseende med att jag inte vill ha efterrätt..

Jag gillar inte att tacka nej och bli ifrågasatt, men om hon absolut vill bjuda på middag så är det dom villkoren som gäller just nu. Jag kommer ryta ifrån om hon tjatar på att jag ska äta efterrätt. Haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0