Fredag och jag är glad

 
Det är fredag och jag är på bra humör faktiskt. Fick veta idag att jag fick godkänt på tentan jag gjorde för 3 veckor sedan, bättre start på helgen kan man nästan inte få!

Dessutom så ska jag laga mat idag också, det har jag inte gjort på någon månad.. haha. Men jag tycker faktiskt det är mysigt att laga mat samtidigt som man lyssnar på en bra podcast och dricker ett glas vin, så det tänkte jag faktiskt göra ikväll. Och det är bara för att jag är på bra humör. Är inte alls sugen på att äta det, utan bara att laga det! Haha. 

Hoppas ex-boyfriend är på lika bra humör så vi kan få en trevlig kväll trots omständigheterna. 

Men jag hoppas ni får en trevlig kväll iallafall. Kanske hörs senare. Stay strong <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0