Vad gör jag ??

 
Kommer på mig själv med att stå ovanför toalettstolen med fingrarna i halsen och försöker få ut allt jag ätit idag (vad hände liksom??!).. Jag är inte den som spyr. Jag vill inte spy. Jag gjorde det mycket förut, för kanske 6-7år sedan.. Men jag kunde inte låta bli. Förutom frukosten på 300kcal så har jag hunnit trycka i mig massvis med godis (som jag har kvar sen helgen) + kakor och lunch. 

 
Jag fick inte ut allting när jag spydde. Jag klarade inte av det. Jag vill inte spy. Det är farligt och dumt. Så jag spolade, torkade av toalettstolen och gick därifrån. Och nu sitter jag här och skriver för att skingra tankarna.... 
 


Jag hoppas att morgondagen blir bättre. Nu är allt godis slut iallafall och det finns inget onyttigt som kan slinka ner.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0