Så jävla onödigt!


Hela veckan har jag skött träningen och maten väldigt bra. Har kört minst 1 timmes cardio varje dag och hållt mig under 1000kcal per dag. Men så kom helgen...

Fick lov att trycka en burgare med boyrfriend eftersom han hade varit snäll och lagat det när jag kom hem från gymmet. Fick en sån otrolig ångest när jag såg burgaren och jag ville verkligen inte äta den.. Men jag kunde inte säga nej, vill ju inte att han ska misstänka något. Så jag åt upp allt. Efteråt gick jag på toaletten och försökte spy upp burgaren. Men jag fick inte upp allt. Var så rädd att boyfriend skulle höra så jag gav upp ganska fort. Tänk om han skulle höra.. då skulle helvetet braka loss här hemma och jag skulle bli övervakad dygnet runt och det vill jag verklligen inte....


P.s, jag har även ätit några smågodisar på jobbet idag (ca 10st!!!!)... Så jävla onödigt. Så jävla dålig jag är. Men jag kan inte göra något åt det nu. Får träna ännu hårdare imorgon och äta ännu mindre.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0