Panik!

 
Vad fan är det som händer med mig???!?! Mår så fruktansvärt dåligt.. Vet inte vad jag ska ta mig till. Vill bara slå näven i väggen eller trycka fingrarna i halsen , men inget av detta kan jag göra eftersom min kille är hemma. 

Sitter i sovrummet och gråter över småsaker som vi bråkat om. Jag hatar att bråka, får panik då. Så nu sitter jag här i sovrummet och har panik och känner mig frustrerad över att jag inte kan göra något för att få denna känsla att försvinna...... 


Känner mig så värdelös, ful och äcklig. Kan ingenting, vet ingenting. Är inte bra på något. Jag duger inte till något. Jag hatar mig själv för att jag sitter här och skriver detta just nu, men jag vet inte vad annars jag ska göra eller vem jag ska prata med.. Kan jag inte bara få må bra??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0