Ny vecka, nya tag.


Äntligen är denna hemska påskhelg över! Jag hoppas verkligen att det inte blir nå mer middagar och tjaffs som man måste gå på för jag vet inte om jag kommer klara att stå emot det. Jag är inte tillräckligt stark ännu. Jag klarade inte ens av helgens frestelser....
 
Men nu är det en ny vecka och det är nya tag som gäller. 11 veckor kvar tills midsommar och semestern kickar igång och då ska jag vara smal! 

Nu ska jag koka mig lite kaffe så jag vaknar till.. ligger fortfarande i sängen och är jätte trött, men kan inte sova mer för då kommer jag inte kunna somna inatt..
 





Kommentarer
Postat av: Anorsa

kommer förmodligen inte skaffa mig kik, men jag skrev min mail ovan. Det är bara att skriva när du känner för det bruka svara samma dag ;)

Svar: Okej! Tack! :)
skinnyisbetter.blogg.se

2015-04-06 @ 10:05:54 - http://anorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0