Jag hatar..


Jag hatar att vara större än andra.
 
Jag hatar när folk försöker va snälla och kalla en för mullig istället för tjock. Det är som att säga "nä du är inte ful , du är bara inte fin." 
 
Jag hatar folk som påpekar vad jag äter och hur mycket jag äter.
 
Jag hatar att jag alltid var tjejen som tog mest plats i en bil pga mina breda höfter och fortfarande är tjejen som gör det.


Jag hatar när jag kollar mig i spegeln och min mage är så uppsvälld så man kan tro att jag är gravid i fjärde månaden eller mer. 


Jag hatar att jag inte är bra på något. 


Jag hatar att jag inte kan låta bli mat och godis.


Jag hatar att jag har en nedsatt ämnesomsättning.


Jag hatar att jag är fet.


Jag hatar när folk tror sig vara bättre än mig. 


Jag hatar att jag inte är smartare eller smalare.

Kommentarer
Postat av: M

Och nu bör du skriva om saker du älskar för positiv energi ❤️

Svar: Jag borde verkligen det , men just nu mår jag bara skit.. :( <3
skinnyisbetter.blogg.se

2015-04-09 @ 00:12:40 - http://myvoiceinside.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0