Hetsätning

 

Det spårade i helgen... Jag är så jävla dålig...


Så fort jag äter en endaste onyttig måltid , eller den behöver inte ens vara onyttig, men så fort jag tvingas äta något som jag inte själv valt att äta så kommer ångesten. Rösten i mitt huvud säger "Du är så jävla dålig. Nu har du förstört allting genom att äta detta och nu kan du lika gärna fortsätta äta skräp för allt är ändå redan förstört. Du är så jävla dålig.".. Och så slutar det med att jag hetsäter......
 
Jag är en allt eller inget människa. Jag kan inte nöja mig med att äta tex en kaka, Varför ska jag bara äta en kaka liksom? Ska jag äta en så kan jag lika gärna äta hela paketet. Ja ni förstår hur jag menar.. 


Jag skäms egentligen alldeles för mycket för att blogga om detta. Jag känner mig så dålig som lät mig själv tappa kontrollen. Men nu tänker jag inte tappa kontrollen nåmer. Jag mår så otroligt dåligt just nu och den här känslan vill jag aldrig mer känna. Nästa gång jag tänker stoppa något jag egentligen inte vill stoppa i min mun  (haha låter snuskigt ) så tänker jag tänka tillbaka på den här känslan och förhoppningsvis så kommer jag att låta bli.  

Jag vet att jag kan klara det. Jag har klarat det förr och jag vet att jag kan klara det igen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0