Full rulle = inte tid att äta


Jag älskar dagar när jag har fullt upp och knappt hinner stanna för att äta. En sån dag är det idag.
 
 
 
Kom hem från gymmet för 1 timma sedan och ska iväg snart igen (inte till gymmet dock). Men jag har hunnit slänga i mig lite mat. Eller jag vet inte om man ska kalla det för mat, men det blev iallafall en proteinbar och en näve cashewnötter. Nötter innehåller så otroligt mycket kalorier och jag borde egentligen låta bli att äta det. Men det är så gott och ger en massvis med energi (vilket jag behöver ikväll). Dessutom så innehåller nötter nyttiga fetter och kroppen behöver fett för att förbränna fett.


Dagens intag än så länge ligger kring 600kcal. Även gårdagens intag landade på ca 600kcal. Jag tycker det är mycket. Men samtidigt så känns det lite.. Jag vet inte.. Jag har en sån skev bild på vad som är mycket och lite. Förut när jag vägde 46kg (Ja tänk att jag vägt 10kg mindre :O ) så tyckte jag att en halv skiva rostat bröd var jätte mycket. Och då hade jag först tagit bort alla kanterna.. och kan även påpeka att det var en liten skiva.. Jag är sjuk.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0